Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | w środku |
Długość [mm] | 41 |
wymagana liczba | 2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-0055 REINHOCH
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1J0407181, 1J0407181A
1J0407181, 1J0407181A
1J0407181, 1J0407181A
SEAT | 1J0 407 181 | |
SEAT | 1J0 407 181 A | |
SKODA | 1J0 407 181 | |
SKODA | 1J0 407 181 A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 181 | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 181 A |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-0055 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.