Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza » RH14-1025 reinhoch

Silentblock wahacza przód RH14-1025 REINHOCH

RH14-1025 Silentblock wahacza przód REINHOCH
reinhoch RH14-1025
Silentblock wahacza przód RH14-1025
RH14-1025
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH14-1025

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
wymagana liczba2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-1025 REINHOCH

Silentblock wahacza przód przód L/P pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER, FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, TEMPRA, TIPO, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.1-3.2 07.87-10.05

Silentblock wahacza przód RH14-1025 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Silentblock wahacza przód RH14-1025 producenta REINHOCH

ALFA ROMEO

7601064, 76O1O64

FIAT

7601064, 76O1O64

LANCIA

7601064, 76O1O64

numery OEM:
ALFA ROMEO      7601064
ALFA ROMEO      76O1O64
FIAT      7601064
FIAT      76O1O64
LANCIA      7601064
LANCIA      76O1O64

Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-1025 REINHOCH w samochodach:

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji. 

REINHOCH