Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z przodu |
Grubość [mm] | 55,0 |
Długość [mm] | 55 |
wymagana liczba | 2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 39,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 36,0 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 39 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-2053 REINHOCH
NISSAN | 54500-AX600 | |
NISSAN | 54500-AX600 SK | |
NISSAN | 54501-AX600 | |
NISSAN | 54501-AX600 SK | |
NISSAN | 54560-AX600 | |
RENAULT | 82 00 346 941 SK | |
RENAULT | 82 00 346 942 SK | |
RENAULT | 82 00 615 057 SK | |
RENAULT | 82 00 615 058 SK | |
RENAULT | 82 00 744 091 SK | |
RENAULT | 82 00 744 092 SK | |
RENAULT | 8200183569 | |
RENAULT | 8200346941 | |
RENAULT | 8200346942 | |
RENAULT | 8200615057 | |
RENAULT | 8200615058 | |
RENAULT | 8200744091 | |
RENAULT | 8200744092 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-2053 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.