Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Długość [mm] | 25 |
wymagana liczba | 2 |
Materiał | Guma / metal |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 36 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-2061 REINHOCH
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
3523.49, 352325, 352327, 352329, 9023504280, 91515653
3523.25, 3523.27, 3523.29, 3523.49, 9023504280, 91515653
CITROËN | 3523.49 | |
CITROËN | 352325 | |
CITROËN | 352327 | |
CITROËN | 352329 | |
CITROËN | 9023504280 | |
CITROËN | 91515653 | |
PEUGEOT | 3523.25 | |
PEUGEOT | 3523.27 | |
PEUGEOT | 3523.29 | |
PEUGEOT | 3523.49 | |
PEUGEOT | 9023504280 | |
PEUGEOT | 91515653 |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-2061 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.