Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z przodu |
wymagana liczba | 2 |
Liczba na oś | 2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Rodzaj łożyskowania | Poduszka gumowa |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 46 |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza przód RH14-4021 REINHOCH
FORD USA | 1234275 | |
FORD USA | 1234371 | |
FORD USA | 1328380 | |
FORD USA | 1328381 | |
FORD USA | 1328670 | |
FORD USA | 1332074 | |
FORD USA | 1332075 | |
FORD USA | 1348191 | |
FORD USA | 1348192 | |
FORD USA | 1355149 | |
FORD USA | 1355151 | |
FORD USA | 1362650 | |
FORD USA | 1362651 | |
FORD USA | 1477858 | |
FORD USA | 1477860 | |
FORD USA | 1488110 | |
FORD USA | 1488111 | |
FORD USA | 1502086 | |
FORD USA | 1502087 | |
FORD USA | 1570284 | |
FORD USA | 1570285 | |
FORD USA | 1570750 | |
FORD USA | 3M51-3A423-AH | |
FORD USA | 3M513A423AF | |
FORD USA | 3M513A423AG | |
FORD USA | 3M513A423AJ | |
FORD USA | 3M513A424AF | |
FORD USA | 3M513A424AG | |
FORD USA | 3M513A424AH | |
FORD USA | 3M513A424AJ | |
FORD USA | 4M51-3A423-AA | |
FORD USA | 4M51-3A423-BA | |
FORD USA | 4M513063AA | |
FORD USA | 4M513A423AB | |
FORD USA | 4M513A423AC | |
FORD USA | 4M513A423AE | |
FORD USA | 4M513A423AF | |
FORD USA | 4M513A424AA | |
FORD USA | 4M513A424AB | |
FORD USA | 4M513A424AC | |
FORD USA | 4M513A424AE | |
FORD USA | 4M513A424AF | |
FORD USA | 4M513A424BA | |
FORD USA | 8V41-3A423-AB | |
FORD USA | 8V41-3A424-AB |
Zastosowanie Silentblock wahacza przód RH14-4021 REINHOCH w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.