Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 02-33585-01 reinz

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 02-33585-01 REINZ

02-33585-01 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów REINZ
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

02-33585-01

producent:

REINZ

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z 14-32153-01
Materiał pokrywy głowicy Aluminium
nr EAN 4026634259412

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 02-33585-01 REINZ

Kompletny zestaw uszczelek silnika (góra) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, TWINGO I 1.2/1.2LPG 01.96-

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 02-33585-01 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 02-33585-01 producenta REINZ

RENAULT

7701469326, 7701472249

numery OEM:
RENAULT      77 01 469 326
RENAULT      77 01 472 249

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 02-33585-01 REINZ w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw uszczelek, głowica cylindrów 02-33585-01 REINZ:

Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Jakość na pewno lepsza niż innych producentów których testowałem
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Wszystko ok części zgodnie z opisem. Szybka rejestracja zamówienia.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Navan
2024-11-05
 5/5
Generalnie zestaw ok lecz brakowało w zestawis 3 np oringów pompy olejowej
Andrzej, Pulawy
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Stepnica
2021-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Olsztyn
2025-06-13
 5/5
dobra firma , dobra cena
Michał, Suchedniów
2023-02-16
 5/5
Ok
Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Pulawy
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Victor Reinz

 

Reinz jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1886 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma specjalizuje się w produkcji uszczelnień silników, w tym uszczelek cylindrów, pokryw i innych.

Reinz ma fabryki i centra logistyczne w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Reinz jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.