Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) 1.6 THP 150 (F35GXV) (2018.09-???) 150km » 365300709R renault
wybrany samochód: 
Peugeot 508 Ii (fb_, Fh_, F3_) 1.6 Thp 150 (f35gxv) (2018.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMUL. RĘCZNEGO RENAULT NISSAN 365300709R RENAULT

365300709R LINKA HAMUL. RĘCZNEGO RENAULT NISSAN RENAULT
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

365300709R

producent:

RENAULT

LINKA HAMUL. RĘCZNEGO RENAULT NISSAN
z tyłu po prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 365300709R
Numer dostawcy: 365300709R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMUL. RĘCZNEGO RENAULT NISSAN 365300709R RENAULT

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT TRAFIC III PR
numery OEM:
RENAULT      365300927R
RENAULT      365300709R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMUL. RĘCZNEGO RENAULT NISSAN 365300709R RENAULT w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.