Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco T-WAY AT260T36WP (2021-???) 360km » 7711130071 renault
wybrany samochód: 
Iveco T-way At260t36wp (2021-???) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

klocki hamulc. renault 7711130071 RENAULT

7711130071 klocki hamulc. renault RENAULT
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7711130071

producent:

RENAULT

Indeks: REN 7711130071
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw klocków, hamulec tarczowy
Nazwa: KLOCKI HAMULC. RENAULT
Opis: MEGANE 96-02
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 21463182
Numer dostawcy: 7711130071
Parametry:ze stykiem zużycia Grubość [mm] : 18
Szerokość [mm] : 99,7
Wysokość [mm] : 65
System hamulcowy : Lucas - Girling

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie klocki hamulc. renault 7711130071 RENAULT

KLOCKI HAM. RENAULT P. CLIO -98-/MEGANE 96-/LOGAN/SANDERO
numery OEM:
RENAULT      410602192R
RENAULT      6000008126
RENAULT      6025071042
RENAULT      7701130036
RENAULT      7701201669
RENAULT      7701202284
RENAULT      7701202285
RENAULT      7701202289
RENAULT      7701202635
RENAULT      7701202712
RENAULT      7701202894
RENAULT      7701203129
RENAULT      7701203282
RENAULT      7701203775
RENAULT      7701203795
RENAULT      7701203796
RENAULT      7701203797
RENAULT      7701204066
RENAULT      7701204358
RENAULT      7701204833
RENAULT      7701205355
RENAULT      7701207066
RENAULT      7701209639
RENAULT      7701349973
RENAULT      7702233531
RENAULT      7711130036
RENAULT      7711130071
RENAULT      8671016173
DACIA      6001547911
DACIA      7701208265
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie klocki hamulc. renault 7711130071 RENAULT w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.