Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.4 CRDi 90 (2017.01-???) 90km » 2694.02 roadhouse
wybrany samochód: 
Kia Rio Iv (yb, Sc, Fb) 1.4 Crdi 90 (2017.01-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 2694.02 ROADHOUSE

2694.02 Klocki hamulcowe - komplet ROADHOUSE
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23529, 23563, 23564, PSX269402

numer części:

2694.02

producent:

ROADHOUSE

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Ciężar [kg]1,684
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Strona zabudowyOś przednia
System hamulcowySumitomo
Oznaczenie kontrolneE990R-01112/192
Długość [mm]131,7
Wysokość [mm]58,5
Grubość [mm]17,2
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]2
nr EAN8427975266798

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2694.02 ROADHOUSE

numery OEM:
HONDA      45022-S1A-E02
HONDA      45022-S1A-E50
HONDA      45022S1AE02
HONDA      45022S1AE50
HONDA      45022S1AE51
MG      GBP90346
MG      SFP000070
MG      SFP000370
NISSAN      410604U127
NISSAN      41060AV126
ROVER      GBP90346
ROVER      GBP90346AF
ROVER      SFP000070
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2694.02 ROADHOUSE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2694.02 ROADHOUSE:

Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warszawa
2022-10-03
 5/5
Bardzo dobrej jakości klocki.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.