Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Rover 400 II liftback (RT) 416 Si (1995.06-2000.03) 113km » 2727.00 roadhouse
wybrany samochód: 
Rover 400 Ii Liftback (rt) 416 Si (1995.06-2000.03) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 2727.00 ROADHOUSE

2727.00 Klocki hamulcowe - komplet ROADHOUSE
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23661, 8742-D1617, D1617-8742, PSX272700

numer części:

2727.00

producent:

ROADHOUSE

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Strona zabudowyOś tylna
System hamulcowyGirling
Oznaczenie kontrolneE990R-01118/354
Długość [mm]95,8
Wysokość [mm]43,9
Grubość [mm]13,7
Ciężar [kg]0,672
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
nr EAN8427975267351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2727.00 ROADHOUSE

numery OEM:
FIAT      71752988
FIAT      77362270
FIAT      77363445
FIAT      77364024
FIAT      77364961
FIAT      77365754
FIAT      9948417
FIAT      9949335
LANCIA      77364024
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2727.00 ROADHOUSE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2727.00 ROADHOUSE:

Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warszawa
2022-10-03
 5/5
Bardzo dobrej jakości klocki.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.