Oznaczenie kontrolne | K.B.A.: 61210 | |
Ciężar [kg] | 3,63 | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Średnica [mm] | 261 | |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10 | |
Minimalna grubość [mm] | 8 | |
Wysokość [mm] | 40,2 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 72 | |
Ilość otworów | 5 | |
Typ tarczy hamulcowej | pełny | |
nr EAN | 8427975401878 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa 6206.00 ROADHOUSE
FORD | 3415598 | |
FORD | 4146391 | |
FORD | F32Z-2C026A | |
FORD | F32Z2C026A | |
FORD | YS8J2C502BA | |
MAZDA | GA3Y-26-251 | |
MAZDA | GA3Y26251 | |
MAZDA | GA4Y-26-251 | |
MAZDA | GA4Y26251 | |
MAZDA | GA5Y-26-251 | |
MAZDA | GA5Y-26-251A | |
MAZDA | GA5Y-26-251B | |
MAZDA | GA5Y-26-251C | |
MAZDA | GA5Y-26-251D | |
MAZDA | GA5Y26251 | |
MAZDA | GA5Y26251A | |
MAZDA | GA5Y26251B | |
MAZDA | GA5Y26251C | |
MAZDA | GA5Y26251D | |
MAZDA | GA7Y26251 | |
MAZDA | GA8Y26251 | |
MAZDA | GTYF-26-251B | |
MAZDA | GTYF-26-251C | |
MAZDA | GTYF26251 | |
MAZDA | GTYF26251B | |
MAZDA | GTYF26251C | |
VOLKSWAGEN | 23-0786 | |
FORD USA | 3415598 | |
FORD USA | F32Z2C026A |
Zastosowanie Tarcza hamulcowa 6206.00 ROADHOUSE w samochodach:
Opinie Klientów o Tarcza hamulcowa 6206.00 ROADHOUSE:
Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.
Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.
Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.
Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.
Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020