Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-00247 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00247 RTS

91-00247 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

91-00247

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M12x1-LHT
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 86
Ciężar [kg] 0,26
nr EAN 8435130302311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00247 RTS


Części zamienne z kategorii końcówka drążka wytworzone w fabrykach znanego producenta części do samochodów, firmę RTS mają zastosowanie w wielu modelach współczesnych samochodów.
Wszystkie części produkowane przez RTS spełniają normy jakościowe przewidziane dla produktów tej klasy. Końcówka drążka RTS odznacza się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na zniszczenie. Końcówka drążka RTS cieszy się wysokimi notowaniami u mechaników samochodowych jako część godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.

Sprzedawane w naszym sklepie motoryzacyjnym części zamienne, w tym końcówka drążka producenta RTS, mają najlepszą cenę w internecie, a dostawa zamówionego końcówki drążka 91-00247 jest szybka.
numery OEM:
TALBOT      0012891400
zamienniki:
TA-ES-0570
brak
MOOG

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00247 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-00247 RTS:

2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.