Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia LYBRA SW (839_) 1.9 JTD (839.BXI1A, 839.BXN1A, 839.CXL1A) (2001.05-2005.10) 116km » 91-09702 rts
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 1.9 Jtd (839.bxi1a, 839.bxn1a, 839.cxl1a) (2001.05-2005.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS

91-09702 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-09702

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]M10x1,25
Długość [mm]103,5
Ciężar [kg]0,328
Strona zabudowyzewnętrzny
nr EAN8435130306791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS

numery OEM:
MITSUBISHI      MA159614
MITSUBISHI      MA159984
MITSUBISHI      MA169614
MITSUBISHI      MB122781
MITSUBISHI      MB122782
MITSUBISHI      MB166982
MITSUBISHI      MB378704
HYUNDAI      56810-11000
HYUNDAI      56810-11020
HYUNDAI      56810-11060
zamienniki:
HY-ES-2195
brak
MOOG
43-0261
brak
KAGER
44233
brak
SPIDAN
0193368
brak
OCAP
19065033003
brak
SBS
V37-9503
brak
VAICO
FL745-B
brak
KAWE
41279
brak
FEBI BILSTEIN

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09702 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.