Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 92-00188 rts

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00188 RTS

92-00188 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-00188

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M16x1,5
Długość [mm] 275,5
Ciężar [kg] 0,67
nr EAN 8435130348203

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00188 RTS

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00188 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00188 producenta RTS

CITROËN

9941080, ZF09941080

PEUGEOT

381283, 9941080

FIAT

9941080, ZF09941080

ALFA ROMEO

9941080

numery OEM:
ALFA ROMEO      9941080
CITROËN      9941080
CITROËN      ZF09941080
FIAT      9941080
FIAT      ZF09941080
PEUGEOT      3812.83
PEUGEOT      9941080

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00188 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00188 RTS:

Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.