Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 92-02804 rts

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02804 RTS

92-02804 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-02804

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 313
Ciężar [kg] 0,563
nr EAN 8435130335449

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02804 RTS

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02804 ma zastosowanie do modeli samochodów

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02804 producenta RTS

DODGE

5154524AC, 5272823AF, 68040223, 68040223AA, 68040223AB, 68040223AD, 68040223AE

FIAT

K68040223AD

numery OEM:
CHRYSLER      4743875AF
CHRYSLER      68040223AA
DODGE      5154524AC
DODGE      5272823AF
DODGE      68040223
DODGE      68040223AA
DODGE      68040223AB
DODGE      68040223AD
DODGE      68040223AE
FIAT      K68040223AD

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02804 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-02804 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.