Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Fiat PANDA (169_) 1.2 (169.AXB11, 169.AXB1A) (2003.09-???) 60km » 93-90920-256 rts
wybrany samochód: 
Fiat Panda (169_) 1.2 (169.axb11, 169.axb1a) (2003.09-???) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 93-90920-256 RTS

93-90920-256 Sworzeń wahacza RTS
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-90920-256

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyna dole
Gwint zewn. 2 [mm]M12x1,5
Ciężar [kg]0,617
nr EAN8435130337740

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-90920-256 RTS

numery OEM:
AUDI      35D407365
AUDI      3C0407365A
AUDI      3C0407365B
SEAT      35D407365
SEAT      3C0407365A
SEAT      3C0407365B
SKODA      35D407365
SKODA      3C0407365B
VOLKSWAGEN      35D407365
VOLKSWAGEN      3C0407365A
VOLKSWAGEN      3C0407365B
FAW-VW      3C0407365A
FAW-VW      3C0407365B

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-90920-256 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-90920-256 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.