Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » tarcza sprzęgła Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI (2004.11-2008.06) 140km » 1864 528 441 sachs
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tdi (2004.11-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza sprzęgła 1864 528 441 SACHS

1864 528 441 Tarcza sprzęgła SACHS
sachs 1864 528 441
Tarcza sprzęgła 1864 528 441
1864 528 441
261.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1864 528 441

producent:

SACHS

Status produktu: Normalny
Parametr240B
Średnica [mm]240
Profil piasty21,8x24,2-23N
Ilość zębów23
nr EAN4013872182107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza sprzęgła 1864 528 441 SACHS

Tarcza sprzęgła (240mm) pełen profil pasuje do: AUDI 100 C4, 80 B4, A4 B5, A4 B6, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, COUPE B3, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 2.2-2.8 12.90-03.08
numery OEM:
AUDI      034 141 032 L
AUDI      034 141 033
AUDI      078 141 031 C
AUDI      078 141 031 D
AUDI      078 141 031 N
AUDI      078 141 031 NX
AUDI      078 141 031 P
AUDI      078 141 032 A
AUDI      078 141 032 AX
SKODA      078 141 032 A
SKODA      078 141 032 AX
VOLKSWAGEN      034 141 032 L
VOLKSWAGEN      034 141 033
VOLKSWAGEN      078 141 031 C
VOLKSWAGEN      078 141 031 D
VOLKSWAGEN      078 141 031 N
VOLKSWAGEN      078 141 031 NX
VOLKSWAGEN      078 141 031 P
VOLKSWAGEN      078 141 032 A

Zastosowanie Tarcza sprzęgła 1864 528 441 SACHS w samochodach:

Opinie Klientów o Tarcza sprzęgła 1864 528 441 SACHS:

Łukasz, Warszawa
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tarcza sprzęgła


Tarcza sprzęgła jest jednym z kluczowych elementów układu przeniesienia napędu w samochodzie. Zbudowana jest z piasty umiejscowionej na wielowypuście wałka sprzęgłowego oraz tarczy nośnej, na której znajdują się okładziny cierne. Zadanie tarczy jest przeniesienie napędu z wału korbowego na wałek sprzęgłowy. W tym celu wykorzystywane jest tarcie dociśniętych do siebie elementów.

Tarcza często (w modelach bez koła dwumasowego) ma tłumik drgań skrętnych. Nie określa się trwałości tarczy sprzęgłowej, jej żywotność zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.

W bardzo łatwy sposób można wydłużyć trwałość tego elementu. Wystarczy trzymać się kilku prostych wskazówek dotyczących samej jazdy. Oto kilka z nich. Najważniejsze jest unikanie gwałtownego ruszania oraz tzw. palenia sprzęgła. Jazda pod górę, gdy pojazd jest solidnie obciążony, powoduje przyspieszone zużywanie się okładzin tarczy sprzęgła.

Objawów, że może dochodzić do zużycia tarczy sprzęgłowej, może być wiele. Do najpowszechniejszych należy ślizganie się sprzęgła, czyli niewystarczająca reakcja samochodu na puszczenie pedału sprzęgła. Auto "nie ciągnie". Dodatkowym objawem może być też szarpanie podczas ruszania oraz nienaturalne dźwięki dochodzące od strony skrzyni biegów. To wszystko powinno skłonić kierowcę do udania się do mechanika.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.