Typ skrzyni biegów | DCT |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z tarczą sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z łożyskiem oporowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z dźwignią wysprzęglika |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu | |
Producent zalecanych narzędzi specjalnych | LUK |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgła 3000 943 015 SACHS
ALFA ROMEO | 46346071 | |
ALFA ROMEO | 46352086 | |
ALFA ROMEO | 55230622 | |
ALFA ROMEO | 55236832 | |
ALFA ROMEO | 55238639 | |
ALFA ROMEO | 55242692 | |
ALFA ROMEO | 55253338 | |
ALFA ROMEO | 55257198 | |
ALFA ROMEO | 55264754 | |
ALFA ROMEO | 55268630 | |
ALFA ROMEO | 55277714 | |
ALFA ROMEO | 55279700 | |
ALFA ROMEO | 55284335 | |
ALFA ROMEO | 55285093 | |
ALFA ROMEO | 71798844 | |
ALFA ROMEO | 71798855 | |
ALFA ROMEO | 71798880 | |
FIAT | 46346071 | |
FIAT | 46352086 | |
FIAT | 55230622 | |
FIAT | 55236832 | |
FIAT | 55238639 | |
FIAT | 55242692 | |
FIAT | 55253338 | |
FIAT | 55257198 | |
FIAT | 55264754 | |
FIAT | 55268630 | |
FIAT | 55277714 | |
FIAT | 55279700 | |
FIAT | 55284335 | |
FIAT | 55285093 | |
FIAT | 71798844 | |
FIAT | 71798855 | |
FIAT | 71798880 | |
FIAT | 71799235 | |
FIAT | 73502593 | |
SUZUKI | 22000-55PF0 | |
SUZUKI | 23265-55PF0 | |
SUZUKI | 23810-55PF0 | |
SUZUKI | 23820-55PF0 | |
JEEP | 46346071 | |
JEEP | 46352086 | |
JEEP | 55238639 | |
JEEP | 55242692 | |
JEEP | 55253338 | |
JEEP | 55257198 | |
JEEP | 55268630 | |
JEEP | 55277714 | |
JEEP | 55279700 | |
JEEP | 55284335 | |
JEEP | 55285093 | |
JEEP | 68357828AA | |
JEEP | 71798844 | |
JEEP | 71798855 | |
JEEP | 71798880 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgła 3000 943 015 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgła 3000 943 015 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.