Średnica [mm] | 240 |
Profil piasty | 26,5x29-22N |
Ilość zębów | 22 |
dostępne tylko w zestawie | |
nr EAN | 4013872954148 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, XTend 3000 970 127 SACHS
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
21204607439, 21207545335, 21207549982, 21207553151, 21207556560, 21207563253, 21207563256, 21207563293, 21207567626, 21207567627, 21207568301, 21207575556, 21207575557, 21207576523, 21207615627, 21207625147, 21207625149, 21207626561, 21207628091, 21207638466, 21208631807, 21517564027, 4607439, 7545335, 7549982, 7553151, 7556560, 7563253, 7563256, 7563293, 7564027, 7567626, 7567627, 7568301, 7575556, 7575557, 7576523, 7615627, 7625147, 7625149, 7626561, 7628091, 7638466, 8631807
BMW | 21 20 4 607 439 | |
BMW | 21 20 7 545 335 | |
BMW | 21 20 7 549 982 | |
BMW | 21 20 7 553 151 | |
BMW | 21 20 7 556 560 | |
BMW | 21 20 7 563 253 | |
BMW | 21 20 7 563 256 | |
BMW | 21 20 7 563 293 | |
BMW | 21 20 7 567 626 | |
BMW | 21 20 7 567 627 | |
BMW | 21 20 7 568 301 | |
BMW | 21 20 7 575 556 | |
BMW | 21 20 7 575 557 | |
BMW | 21 20 7 576 523 | |
BMW | 21 20 7 615 627 | |
BMW | 21 20 7 625 147 | |
BMW | 21 20 7 625 149 | |
BMW | 21 20 7 626 561 | |
BMW | 21 20 7 628 091 | |
BMW | 21 20 7 638 466 | |
BMW | 21 20 8 631 807 | |
BMW | 21 51 7 564 027 | |
BMW | 4 607 439 | |
BMW | 7 545 335 | |
BMW | 7 549 982 | |
BMW | 7 553 151 | |
BMW | 7 556 560 | |
BMW | 7 563 253 | |
BMW | 7 563 256 | |
BMW | 7 563 293 | |
BMW | 7 564 027 | |
BMW | 7 567 626 | |
BMW | 7 567 627 | |
BMW | 7 568 301 | |
BMW | 7 575 556 | |
BMW | 7 575 557 | |
BMW | 7 576 523 | |
BMW | 7 615 627 | |
BMW | 7 625 147 | |
BMW | 7 625 149 | |
BMW | 7 626 561 | |
BMW | 7 628 091 | |
BMW | 7 638 466 | |
BMW | 8 631 807 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, XTend 3000 970 127 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, XTend 3000 970 127 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.