Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3182 600 199 sachs

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 199 SACHS

3182 600 199 Wysprzęglik centralny sprzęgła SACHS
sachs 3182 600 199
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 199
3182 600 199
sachs 3182 600 199 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 199 sachs
173.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3182 600 199

producent:

SACHS

Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
nr EAN 4013872789115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 199 SACHS

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 5, CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 PICASSO, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO I 1.2-1.6D 04.09-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 199 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 199 producenta SACHS

CITROËN

2041A5, 9677933380, 9683093380

PEUGEOT

2041A5, 9677933380, 9683093380

OPEL

3645317, 9677933380

numery OEM:
CITROËN      2041 A5
CITROËN      96 779 333 80
CITROËN      96 830 933 80
OPEL      3645317
OPEL      96 779 333 80
PEUGEOT      2041 A5
PEUGEOT      96 779 333 80
PEUGEOT      96 830 933 80
VAUXHALL      3645317
VAUXHALL      96 779 333 80

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 600 199 SACHS w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.