Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Opel VECTRA C Kombi (Z02) 2.0 DTI (F35) (2003.10-2005.08) 100km » 1904031 sasic
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Kombi (z02) 2.0 Dti (f35) (2003.10-2005.08) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1904031 SASIC

1904031 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1904031
Zestaw osłon, wał napędowy 1904031
1904031
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1904031

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałTermoplast
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE7701209924
nr EAN3660872407603

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1904031 SASIC

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 24/80) (dł.120) (kpl.) pasuje do: DACIA LODGY, FORD C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, MINI (R50, R53), (R52), COUNTRYMAN (R60), RENAULT FLUENCE 1.4D-2.0 03.02-
numery OEM:
FORD      1552974
FORD      1761388
RENAULT      7701209924
DACIA      7701209924
MINI      31607518259
MINI      31609806557
MINI      31609806558
zamienniki:
36909
brak
ORIGINAL IMPERIUM

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1904031 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.