Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TFSI quattro (2008.10-2011.03) 290km » 1904037 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tfsi Quattro (2008.10-2011.03) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1904037 SASIC

1904037 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1904037
Zestaw osłon, wał napędowy 1904037
1904037
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1904037

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE7701209472
nr EAN3660872407658

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1904037 SASIC

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 23/65) (dł.90) (kpl.) pasuje do: ABARTH 124 SPIDER, GRANDE PUNTO, ALFA ROMEO MITO, FIAT 124 SPIDER, GRANDE PUNTO, PUNTO EVO, SEDICI 1.0-2.4H 08.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      6000612238
ALFA ROMEO      71745018
ALFA ROMEO      71750887
FIAT      6000612238
FIAT      71745018
FIAT      71750887
RENAULT      7701209472
TOYOTA      0442802690
TOYOTA      0443702450
TOYOTA      044370D050

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1904037 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.