Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi Q5 (8RB) SQ5 TDI quattro (2012.12-2015.11) 313km » 1904039 sasic
wybrany samochód: 
Audi Q5 (8rb) Sq5 Tdi Quattro (2012.12-2015.11) 313km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1904039 SASIC

1904039 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1904039
Zestaw osłon, wał napędowy 1904039
1904039
sasic 1904039 Zestaw osłon, wał napędowy
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1904039

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE7701209260
nr EAN3660872415561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1904039 SASIC

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 27,5/77) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX, OPEL MOVANO A, MOVANO B, VIVARO A, PEUGEOT BOXER 2.0D-3.0D 10.03-
numery OEM:
CITROËN      1607741380
CITROËN      3287C3
FIAT      71771156
FORD      1481318
OPEL      4431482
OPEL      93161760
PEUGEOT      1607741380
PEUGEOT      3287C3
RENAULT      7701209260

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1904039 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.