Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSI e quattro (2019.11-???) 367km » 1906082 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 55 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 367km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1906082 SASIC

1906082 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1906082
Zestaw osłon, wał napędowy 1906082
1906082
sasic 1906082 Zestaw osłon, wał napędowy
Zestaw osłon, wał napędowy 1906082 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 1906082 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 1906082 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 1906082 sasic
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1906082

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OEPart/oe 1676324
nr EAN3660872455420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1906082 SASIC

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 35) pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI, FOCUS I/KOMBI 1.6D/1.8D 08.01-02.20
numery OEM:
FORD      1493017
FORD      1493023
FORD      1676322
FORD      1676324
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1906082 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.