Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Iveco DAILY VI Autobus 50C18, 60C18 (2021-???) 175km » 1906090 sasic
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Autobus 50c18, 60c18 (2021-???) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1906090 SASIC

1906090 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1906090
Zestaw osłon, wał napędowy 1906090
1906090
sasic 1906090 Zestaw osłon, wał napędowy
Zestaw osłon, wał napędowy 1906090 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 1906090 sasic
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1906090

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE46308469
nr EAN3660872455499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1906090 SASIC

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 25) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT BRAVO II, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK, STILO 1.3D-1.9D 10.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46308469
ALFA ROMEO      46308705
ALFA ROMEO      71771171
FIAT      46308469
FIAT      46308705
FIAT      71771171
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1906090 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.