Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI (2013.05-2017.01) 150km » 1906099 sasic
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tdi (2013.05-2017.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1906099 SASIC

1906099 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1906099
Zestaw osłon, wał napędowy 1906099
1906099
sasic 1906099 Zestaw osłon, wał napędowy
Zestaw osłon, wał napędowy 1906099 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 1906099 sasic
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

1906099

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony koła
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OEPart/oe 1444324
nr EAN3660872455680
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1906099 SASIC

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 22/88) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK 1.5D/2.0/2.0D 10.03-02.20
numery OEM:
FORD      1444324
FORD      1501167
VOLVO      30711741
VOLVO      31256022
VOLVO      31256350
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1906099 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.