Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Piaggio APE TM Platforma / podwozie 0.2 (1982.01-???) 10km » 2656003 sasic
wybrany samochód: 
Piaggio Ape Tm Platforma / Podwozie 0.2 (1982.01-???) 10km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 2656003 SASIC

2656003 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 2656003

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2656003

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]53
dla numeru OE1J0412303
nr EAN3660872393081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2656003 SASIC

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 53mm) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA II, FABIA III, OCTAVIA I 1.0-3.2 09.96-11.23
numery OEM:
AUDI      1J0412303
SEAT      1J0412303
SKODA      1J0412303
VOLKSWAGEN      1J0412303

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2656003 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2656003 SASIC:

2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.