Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Volkswagen GOLF II (19E, 1G1) 1.3 (1983.08-1987.06) 55km » 2704160 sasic
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Ii (19e, 1g1) 1.3 (1983.08-1987.06) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika 2704160 SASIC

2704160 Poduszka silnika SASIC
297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

2704160

producent:

SASIC

dla numeru OE112104949R
Strona zabudowyz prawej u góry
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 2704160 SASIC

Poduszka silnika P, góra, gumowo-metalowa pasuje do: RENAULT CAPTUR II, CLIO V 1.0/1.0LPG 06.19-
numery OEM:
RENAULT      112104949R
RENAULT      112101580R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika 2704160 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 2704160 SASIC:

Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
bardzo dobry i uczciwy sprzedawca polecam
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Warszawa
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.