Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue 4x4 (2018.07-???) 190km » 4003427 sasic
wybrany samochód: 
Ford S-max (cj, Wa6) 2.0 Ecoblue 4x4 (2018.07-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 4003427 SASIC

4003427 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4003427

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE7701463955
nr EAN3660872312839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 4003427 SASIC

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 22,8/85) pasuje do: RENAULT 11, 9, RAPID/MINIVAN, SUPER 5 1.0-1.7 09.81-12.96
numery OEM:
RENAULT      7701463955

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 4003427 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.