Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro (2019.11-???) 299km » 4003466 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 50 Tfsi E Quattro (2019.11-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 4003466 SASIC

4003466 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 4003466
Zestaw osłon, wał napędowy 4003466
4003466
sasic 4003466 Zestaw osłon, wał napędowy
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4003466

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałTermoplast
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OE7701470155
nr EAN3660872313089

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 4003466 SASIC

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 31/98) (kpl.) pasuje do: MERCEDES V (638/2), VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W638), VITO (W639), FORD GALAXY I, GALAXY MK I, OPEL MOVANO A 1.8-3.0D 07.80-
numery OEM:
FORD      1075638
MERCEDES-BENZ      0003301685
MERCEDES-BENZ      6393300185
OPEL      4501257
OPEL      9161557
RENAULT      7701470155
SEAT      7M0498203A
VOLKSWAGEN      7M0498203A
zamienniki:
755104
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 4003466 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.