Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 4003472 sasic

Zestaw osłon, wał napędowy 4003472 SASIC

4003472 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 4003472
Zestaw osłon, wał napędowy 4003472
4003472
sasic 4003472 Zestaw osłon, wał napędowy
Zestaw osłon, wał napędowy 4003472 sasic
Zestaw osłon, wał napędowy 4003472 sasic
36.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4003472

producent:

SASIC

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701471522
nr EAN 3660872313119
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 4003472 SASIC

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 27/74) (kpl.) pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, ESPACE III, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC 1.2-2.0 06.95-

Zestaw osłon, wał napędowy 4003472 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Zestaw osłon, wał napędowy 4003472 producenta SASIC

RENAULT

7701471522

numery OEM:
RENAULT      7701471522

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 4003472 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.