Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 5223433 sasic

Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący 5223433 SASIC

5223433 Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący SASIC
sasic 5223433
Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący 5223433
8.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

5223433

producent:

SASIC

Wymiar gwintu M10x1,5
Długość trzpienia [mm] 58
dla numeru OE 352243
nr EAN 3660872343048

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący 5223433 SASIC

śruba sworznia wahacza (mocowanie w zwrotnicy) CITROEN AX, Saxo; PEUGEOT 106, 206
numery OEM:
AUDI      895407241K
AUDI      895407242K
CITROËN      352243
PEUGEOT      352243
SEAT      895407241K
SEAT      895407242K
VOLKSWAGEN      895407241K
VOLKSWAGEN      895407242K

Zastosowanie Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący 5223433 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.