Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 D165 MHEV 4x4 (2020.07-???) 163km » 7070002 sasic
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Evoque (l551) 2.0 D165 Mhev 4x4 (2020.07-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070002 SASIC

7070002 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
558.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7070002

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
średnica zewnętrzna [mm]113,5
Ilość żeber6
dla numeru OE4007W5
nr EAN3660872367327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070002 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, PEUGEOT 806, EXPERT 1.9D/2.0D/2.1D 11.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      4007W5
PEUGEOT      4007W5
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070002 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070002 SASIC:

2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.