Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo FL6 FL 616 (1995-2000) 230km » 7070066 sasic
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 616 (1995-2000) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070066 SASIC

7070066 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
sasic 7070066
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070066
2,002.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7070066

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
dla numeru OE1609103080
nr EAN3660872469694

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070066 SASIC

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER TEPEE, PARTNER/MINIVAN 1.2-Electric 02.06-
numery OEM:
CITROËN      1609103080
CITROËN      9803384280
PEUGEOT      1609103080
PEUGEOT      9803384280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070066 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7070066 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.