Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lexus RX (_U3_) 300 (MCU35_, MCU35R) (2003.05-2008.12) 204km » 7074001 sasic
wybrany samochód: 
Lexus Rx (_u3_) 300 (mcu35_, Mcu35r) (2003.05-2008.12) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074001 SASIC

7074001 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC
sasic 7074001
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074001
7074001
sasic 7074001 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
456.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7074001

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE8200838037+
dla numeru OE7700108973
nr EAN3660872367532

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074001 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: RENAULT MASTER II, TRAFIC II 1.9D-2.5D 12.97-
numery OEM:
RENAULT      7700108973
RENAULT      8200024778
RENAULT      8200838037
RENAULT      8200838037+7700108973
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074001 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7074001 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.