Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda CR-Z (ZF) 1.5 IMA (ZF2) (2012.11-???) 121km » 7374030 sasic
wybrany samochód: 
Honda Cr-z (zf) 1.5 Ima (zf2) (2012.11-???) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7374030 SASIC

7374030 Przekładnia kierownicza SASIC
729.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 90.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7374030

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
dla numeru OE8200463517
nr EAN3660872434487

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7374030 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy, z łącznikiem) pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, SCENIC II 1.4-2.0D 09.02-
numery OEM:
RENAULT      8200463517
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7374030 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7374030 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.