Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Isuzu ELF Platforma / podwozie (NKR7_, NKS7_, NHR6_, NKR6_, NPR_6) 4.6 DiTD 4x4 (1999.10-2003.09) 133km » 7376011 sasic
wybrany samochód: 
Isuzu Elf Platforma / Podwozie (nkr7_, Nks7_, Nhr6_, Nkr6_, Npr_6) 4.6 Ditd 4x4 (1999.10-2003.09) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIER. FORD FIESTA 1,0-1,6 08- 7376011 SASIC

7376011 PRZEKŁADNIA KIER. FORD FIESTA 1,0-1,6 08- SASIC
831.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376011

producent:

SASIC

dla numeru OE1836240
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubami kulowymi

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. FORD FIESTA 1,0-1,6 08- 7376011 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy) pasuje do: FORD FIESTA, FIESTA VI 1.0-1.6D 06.08-01.18
numery OEM:
FORD      1543718
FORD      1745237
FORD      1753627
FORD      1836240
FORD      8V513200CH

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. FORD FIESTA 1,0-1,6 08- 7376011 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o PRZEKŁADNIA KIER. FORD FIESTA 1,0-1,6 08- 7376011 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.