Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.2 (1992.10-1996.09) 118km » 7376045 sasic
wybrany samochód: 
Chevrolet Beretta Coupe (1_37) 2.2 (1992.10-1996.09) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7376045 SASIC

7376045 Przekładnia kierownicza SASIC
793.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7376045

producent:

SASIC

dla numeru OE56500A6500
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z przegubami kulowymi

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7376045 SASIC

Koszt kaucji: 24.16 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy z kaucją) pasuje do: HYUNDAI I30, KIA CEED, CERATO III, PRO CEED 1.0-2.0 11.11-
numery OEM:
HYUNDAI      56500A6000
HYUNDAI      56500A6500
HYUNDAI      56500A7500
KIA      56500A6000
KIA      56500A6500
KIA      56500A7500

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7376045 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7376045 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.