Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.2 FSI (2005.06-2010.07) 260km » 7576017 sasic
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.2 Fsi (2005.06-2010.07) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7576017 SASIC

7576017 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 7576017
Sworzeń wahacza 7576017
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7576017

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]18
dla numeru OEPart/oe 54500EL000
nr EAN3660872408716

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7576017 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 18mm) pasuje do: NISSAN JUKE, LEAF, NV200, NV200 / EVALIA, TIIDA 1.2-Electric 05.04-
numery OEM:
NISSAN      54500EL000
NISSAN      54501EL000

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7576017 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.