Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 (DB7) (1993.09-2001.08) 200km » 8173673 sasic
wybrany samochód: 
Honda Integra Sedan (db6, Db7, Db8, Db9) 1.8 (db7) (1993.09-2001.08) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 SASIC

8173673 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 8173673
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673
8173673
sasic 8173673 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8173673

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM16x1,5
dla numeru OE1628950480
parzyste numery artykułów8173683
nr EAN3660872370167

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 PICASSO, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 301 1.0-1.6LPG 02.06-
numery OEM:
CITROËN      1608652280
CITROËN      1628950480
CITROËN      381767
PEUGEOT      1608652280
PEUGEOT      1628950480
PEUGEOT      381767

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 8173673 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.