Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 9001813 sasic

Koło pasowe, wał korbowy 9001813 SASIC

9001813 Koło pasowe, wał korbowy SASIC
sasic 9001813
Koło pasowe, wał korbowy 9001813
9001813
sasic 9001813 Koło pasowe, wał korbowy
Koło pasowe, wał korbowy 9001813 sasic
Koło pasowe, wał korbowy 9001813 sasic
242.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

9001813

producent:

SASIC

Średnica [mm] 165
Ilość żeber 6
dla numeru OE 55208280
nr EAN 3660872363145

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 9001813 SASIC

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, 159, BRERA, GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, GT, MITO, SPIDER FIAT 500L, BRAVA, BRAVO I, BRAVO II 1.6-2.2 03.96-

Koło pasowe, wał korbowy 9001813 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 9001813 producenta SASIC

FIAT

55185409, 55196301, 55208280, 60813915, 71747797

ALFA ROMEO

55185409, 55208280, 71747797

OPEL

5614445, 614352, 614571

numery OEM:
ALFA ROMEO      55185409
ALFA ROMEO      55208280
ALFA ROMEO      71747797
FIAT      55185409
FIAT      55196301
FIAT      55208280
FIAT      60813915
FIAT      71747797
OPEL      5614445
OPEL      614352
OPEL      614571

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 9001813 SASIC w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.