Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ferrari 365 GTB/4 DAYTONA 4.4 (1969-1974) 352km » 3486 sidem
wybrany samochód: 
Ferrari 365 Gtb/4 Daytona 4.4 (1969-1974) 352km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 3486 SIDEM

3486 Sworzeń wahacza SIDEM
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

3486

producent:

SIDEM

Status produktu: Artykuł wychodzący
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka/
Wymiar stożka [mm]15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Tylko w połączeniu z2 x M10
nr EAN5413978114832

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 3486 SIDEM

numery OEM:
FORD      1 591 066
FORD      5 021 425
FORD      6 047 768
FORD      6 111 394
FORD USA      78FB 3395 AC
FORD USA      82FB 3395 AA
FORD USA      880X 3K209 BA

Zastosowanie Sworzeń wahacza 3486 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 3486 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.