Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.08) 220km » 5783 R sidem
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.08) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 5783 R SIDEM

5783 R Sworzeń wahacza SIDEM
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

5783 R

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka/
Wymiar stożka [mm]18
średnica zewnętrzna [mm]38,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoR10080
Tylko w połączeniu zRing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN5413978269310

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 5783 R SIDEM

numery OEM:
RENAULT      54 50 010 64R*
RENAULT      54 50 045 29R*
RENAULT      54 50 071 06R*
RENAULT      54 50 102 94R*
RENAULT      54 50 117 27R*
RENAULT      54 50 198 11R*
RENAULT      Part of
DACIA      54 50 010 64R*
DACIA      54 50 045 29R*
DACIA      54 50 071 06R*
DACIA      54 50 102 94R*
DACIA      54 50 117 27R*
DACIA      54 50 198 11R*
DACIA      Part of
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 5783 R SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 5783 R SIDEM:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.