Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 2803600007380 siemens vdo

Korpus przepustnicy powietrza 2803600007380 SIEMENS VDO

2803600007380 Korpus przepustnicy powietrza SIEMENS VDO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2803600007380

producent:

SIEMENS VDO

Średnica [mm]57
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy powietrza 2803600007380 SIEMENS VDO

Korpus przepustnicy powietrza

Korpus przepustnicy powietrza 2803600007380 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Korpus przepustnicy powietrza 2803600007380 producenta SIEMENS VDO

VOLKSWAGEN

04L128063K

numery OEM:
VOLKSWAGEN      04L 128 063 K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy powietrza 2803600007380 SIEMENS VDO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.