Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 2.0 HDi 4x4 (MFRHY) (2002.11-2005.10) 90km » A2C53101332Z siemens vdo
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 2.0 Hdi 4x4 (mfrhy) (2002.11-2005.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa (modułowa) A2C53101332Z SIEMENS VDO

A2C53101332Z Pompa paliwa (modułowa) SIEMENS VDO
siemens A2C53101332Z
Pompa paliwa (modułowa) A2C53101332Z
A2C53101332Z
617.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C53101332Z

producent:

SIEMENS VDO

Ograniczenia producenta2x BMW# 6 765 055
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Napięcie robocze [V]12
Zasilanie paliwemZabudowa łącznie z pompą paliwa wewnątrzzbiornikową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)2803580132302

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa (modułowa) A2C53101332Z SIEMENS VDO

Pompa paliwa (modułowa)
numery OEM:
BMW      16 14 7 163 296
BMW      7 162 394
BMW      7 163 296
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa (modułowa) A2C53101332Z SIEMENS VDO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.