Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Citroën CX I Break (MA) 25 TRI (1983.07-1985.08) 136km » A2C59513207 siemens vdo
wybrany samochód: 
Citroën Cx I Break (ma) 25 Tri (1983.07-1985.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza A2C59513207 SIEMENS VDO

A2C59513207 Przepustnica powietrza SIEMENS VDO
siemens A2C59513207
Przepustnica powietrza A2C59513207
961.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C59513207

producent:

SIEMENS VDO

Średnica [mm]60
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Liczba śrub3
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516954
Numer artykułu zalecanego dodatkuBMW 11 61 7 528 174
Numer artykułu zalecanego dodatkuPSA 0348T5
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza A2C59513207 SIEMENS VDO

Przepustnica powietrza
numery OEM:
CITROËN      0000163636
CITROËN      0000163673
CITROËN      163636
CITROËN      163673
CITROËN      862419080
PEUGEOT      0000163636
PEUGEOT      0000163673
PEUGEOT      163636
PEUGEOT      163673
PEUGEOT      862419080
MINI      13 54 7 557 222
MINI      13 54 7 574 379
MINI      13 54 7 576 697
MINI      13 54 7 604 919
MINI      13 54 8 624 190
MINI      7 557 222
MINI      7 574 379
MINI      7 576 697
MINI      7 604 919
MINI      8 605 604
MINI      8 624 190
zamienniki:

Zastosowanie Przepustnica powietrza A2C59513207 SIEMENS VDO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.