Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K,... (2010.02-???) 125km » A2C59517047 siemens vdo
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 125 Fwd (fv0c, Fv0d, Fv0g, Fv0h, Fv0j, Fv0k,... (2010.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047 SIEMENS VDO

A2C59517047 Pompa wysokiego ciśnienia SIEMENS VDO
siemens A2C59517047
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047
4,354.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C59517047

producent:

SIEMENS VDO

Rodzaj paliwaolej napędowy
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Numer artykułu zalecanego dodatkuA2C5329449880
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047 SIEMENS VDO

Pompa wysokiego ciśnienia
numery OEM:
AUDI      03L 130 755 AH
AUDI      03L 130 755 AL
AUDI      03L 130 755 E
AUDI      03L 130 851 MX
SEAT      03L 130 755 AH
SEAT      03L 130 755 AL
SEAT      03L 130 755 E
SEAT      03L 130 851 MX
SKODA      03L 130 755 AH
SKODA      03L 130 755 AL
SKODA      03L 130 755 E
SKODA      03L 130 851 MX
VOLKSWAGEN      03L 130 755 AH
VOLKSWAGEN      03L 130 755 AL
VOLKSWAGEN      03L 130 755 E
VOLKSWAGEN      03L 130 851 MX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047 SIEMENS VDO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.