Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 16V (1997.03-2002.04) 110km » VKDS 346019 skf
wybrany samochód: 
Peugeot 306 Break (7e, N3, N5) 1.8 16v (1997.03-2002.04) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łącznik stabilizatora VKDS 346019 SKF

VKDS 346019 Łącznik stabilizatora SKF
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

VKDS 346019

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]340
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M10 x 1,5
parzyste numery artykułówVKDS 346019
nr EAN7316577891204

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora VKDS 346019 SKF

Łącznik drążka stabilizatora przód L/P 340mm pasuje do: FIAT TALENTO, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT CLIO III, ESPACE IV, LAGUNA II, TRAFIC II, TRAFIC III, VEL SATIS 1.6-3.5 02.01-
numery OEM:
FIAT      6000618859
FIAT      6000640472
NISSAN      54616-00Q0A
NISSAN      54616-00QAC
NISSAN      82 00 002 870
OPEL      44 07 573
OPEL      44 08 904
OPEL      44 17 973
OPEL      91167000
OPEL      93450030
OPEL      93858917
RENAULT      54 61 819 44R
RENAULT      82 00 002 870
RENAULT      82 00 661 217
VAUXHALL      44 07 573
VAUXHALL      44 08 904
VAUXHALL      44 17 973
VAUXHALL      91167000
VAUXHALL      93450030
VAUXHALL      93858917
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łącznik stabilizatora VKDS 346019 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora VKDS 346019 SKF:

2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łącznik stabilizatora

 

Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.

Łączniki stabilizatora  wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.

Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.

powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
 

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.