Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 1016 skf

Wał napędowy VKJC 1016 SKF

VKJC 1016 Wał napędowy SKF
skf VKJC 1016
Wał napędowy VKJC 1016
456.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VKJC 1016

producent:

SKF

Długość [mm] 796
otwór Ø [mm] 8
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 78
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 81
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 94
nr EAN 7316572885819

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1016 SKF

Półoś napędowa przód P 796mm pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, VENTO 1.4-1.9D 04.88-06.02
numery OEM:
AUDI      1H0 407 272
AUDI      1H0 407 272 AD
AUDI      1H0 407 272 Q
AUDI      1H0 407 272 QV
AUDI      1H0 407 272 QX
AUDI      1H0 407 272 X
AUDI      1H0 407 450 DX
AUDI      1H0 407 450 X
AUDI      357 407 272 E
AUDI      357 407 272 EX
AUDI      JZW 407 450 CX
SEAT      1H0 407 272
SEAT      1H0 407 272 AD
SEAT      1H0 407 272 Q
SEAT      1H0 407 272 QV
SEAT      1H0 407 272 QX
SEAT      1H0 407 272 X
SEAT      1H0 407 450 DX
SEAT      357 407 272 E
SEAT      357 407 272 EX
SEAT      JZW 407 450 CX
SKODA      1H0 407 272
SKODA      1H0 407 272 AD
SKODA      1H0 407 272 Q
SKODA      1H0 407 272 QV
SKODA      1H0 407 272 QX
SKODA      1H0 407 272 X
SKODA      1H0 407 450 DX
SKODA      357 407 272 E
SKODA      357 407 272 EX
SKODA      JZW 407 450 CX
VOLKSWAGEN      1H0 407 272
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 AD
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 AR
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 Q
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 QV
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 QX
VOLKSWAGEN      1H0 407 272 X
VOLKSWAGEN      1H0 407 450 CV
VOLKSWAGEN      1H0 407 450 CX
VOLKSWAGEN      1H0 407 450 DX
VOLKSWAGEN      1H0 407 452 AX
VOLKSWAGEN      357 407 272 E
VOLKSWAGEN      357 407 272 EX
VOLKSWAGEN      JZW 407 450 BX
VOLKSWAGEN      JZW 407 450 CX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1016 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1016 SKF:

2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.