Długość [mm] | 815 |
otwór Ø [mm] | 8,5 |
Wymiar gwintu | M16x1.5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
Ilość otworów | 6 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86 |
Nowa część | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 90 |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 100 |
nr EAN | 7316574557288 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1094 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0407272CC, 1K0407272DN, 1K0407272FR, 1K0407272GK, 1K0407272GM, 1K0407272HN, 1K0407272KA, 1K0407272QN, 1K0407452DX, 1K0407452GX, 1K0407452MX, 1K0407454BX, 1K0407454PX, 1K0407764KX, 1K0407764X, 1Q0407272X, 3C0407272BS, 5Q0407272DB, 5Q0407272FF, 5Q0407272H, 5Q0407452CX, 5Q0407762EX, 5Q0407762LX, JZW407272DX, JZW407272EX
1K0407272CC, 1K0407272GM, 1K0407272KA, 1K0407272QN, 1K0407454PX, 1K0407456CX, 1K0407764KX, 5Q0407272DB, 5Q0407272H, 5Q0407762EX, 5Q0407762LX
1K0407272CC, 1K0407272GM, 1K0407272QN, 1K0407272QS, 1K0407456CX, 1K0407764KX, 5Q0407272H, 5Q0407762EX, JZW407272DX
1K0407272CC, 1K0407272EC, 1K0407272GM, 1K0407272KA, 1K0407272QN, 1K0407452DX, 1K0407452MX, 1K0407454PX, 1K0407456CX, 1K0407764KX, 2K0407272F, 5Q0407272DB, 5Q0407272EX, 5Q0407272H, 5Q0407762EX, 5Q0407762LX
AUDI | 1K0 407 272 CC | |
AUDI | 1K0 407 272 EC | |
AUDI | 1K0 407 272 GM | |
AUDI | 1K0 407 272 KA | |
AUDI | 1K0 407 272 QN | |
AUDI | 1K0 407 452 DX | |
AUDI | 1K0 407 452 MX | |
AUDI | 1K0 407 454 PX | |
AUDI | 1K0 407 456 CX | |
AUDI | 1K0 407 764 KX | |
AUDI | 2K0 407 272 F | |
AUDI | 5Q0 407 272 DB | |
AUDI | 5Q0 407 272 EX | |
AUDI | 5Q0 407 272 H | |
AUDI | 5Q0 407 762 EX | |
AUDI | 5Q0 407 762 LX | |
SEAT | 1K0 407 272 CC | |
SEAT | 1K0 407 272 GM | |
SEAT | 1K0 407 272 KA | |
SEAT | 1K0 407 272 QN | |
SEAT | 1K0 407 454 PX | |
SEAT | 1K0 407 456 CX | |
SEAT | 1K0 407 764 KX | |
SEAT | 5Q0 407 272 DB | |
SEAT | 5Q0 407 272 H | |
SEAT | 5Q0 407 762 EX | |
SEAT | 5Q0 407 762 LX | |
SKODA | 1K0 407 272 CC | |
SKODA | 1K0 407 272 GM | |
SKODA | 1K0 407 272 QN | |
SKODA | 1K0 407 272 QS | |
SKODA | 1K0 407 456 CX | |
SKODA | 1K0 407 764 KX | |
SKODA | 5Q0 407 272 H | |
SKODA | 5Q0 407 762 EX | |
SKODA | JZW 407 272 DX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 CC | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 DN | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 FR | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 GK | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 GM | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 HN | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 KA | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 272 QN | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 452 DX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 452 GX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 452 MX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 454 BX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 454 PX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 764 KX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 764 X | |
VOLKSWAGEN | 1Q0 407 272 X | |
VOLKSWAGEN | 3C0 407 272 BS | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 272 DB | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 272 FF | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 272 H | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 452 CX | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 762 EX | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 762 LX | |
VOLKSWAGEN | JZW 407 272 DX | |
VOLKSWAGEN | JZW 407 272 EX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1094 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1094 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.