Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 1094 skf

Wał napędowy VKJC 1094 SKF

VKJC 1094 Wał napędowy SKF
skf VKJC 1094
Wał napędowy VKJC 1094
VKJC 1094
531.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 1094

producent:

SKF

Długość [mm] 815
otwór Ø [mm] 8,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100
nr EAN 7316574557288

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1094 SKF

Półoś napędowa przód P 813mm pasuje do: AUDI A3, Q2, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II, YETI, VW CADDY ALLTRACK 1.4-2.0D 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 272 CC
AUDI      1K0 407 272 EC
AUDI      1K0 407 272 GM
AUDI      1K0 407 272 KA
AUDI      1K0 407 272 QN
AUDI      1K0 407 452 DX
AUDI      1K0 407 452 MX
AUDI      1K0 407 454 PX
AUDI      1K0 407 456 CX
AUDI      1K0 407 764 KX
AUDI      2K0 407 272 F
AUDI      5Q0 407 272 DB
AUDI      5Q0 407 272 EX
AUDI      5Q0 407 272 H
AUDI      5Q0 407 762 EX
AUDI      5Q0 407 762 LX
SEAT      1K0 407 272 CC
SEAT      1K0 407 272 GM
SEAT      1K0 407 272 KA
SEAT      1K0 407 272 QN
SEAT      1K0 407 454 PX
SEAT      1K0 407 456 CX
SEAT      1K0 407 764 KX
SEAT      5Q0 407 272 DB
SEAT      5Q0 407 272 H
SEAT      5Q0 407 762 EX
SEAT      5Q0 407 762 LX
SKODA      1K0 407 272 CC
SKODA      1K0 407 272 GM
SKODA      1K0 407 272 QN
SKODA      1K0 407 272 QS
SKODA      1K0 407 456 CX
SKODA      1K0 407 764 KX
SKODA      5Q0 407 272 H
SKODA      5Q0 407 762 EX
SKODA      JZW 407 272 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 CC
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 DN
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 FR
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 GK
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 GM
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 HN
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 KA
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 QN
VOLKSWAGEN      1K0 407 452 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 452 GX
VOLKSWAGEN      1K0 407 452 MX
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 BX
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 PX
VOLKSWAGEN      1K0 407 764 KX
VOLKSWAGEN      1K0 407 764 X
VOLKSWAGEN      1Q0 407 272 X
VOLKSWAGEN      3C0 407 272 BS
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 DB
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 FF
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 H
VOLKSWAGEN      5Q0 407 452 CX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 EX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 LX
VOLKSWAGEN      JZW 407 272 DX
VOLKSWAGEN      JZW 407 272 EX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1094 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1094 SKF:

2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.